high and low

 

ja, det här är då en del av min packning. och när jag säger en del så menar jag verkligen en del, för just nu känns det som att jag inte ens har lagt fram hälften. hur ska allt rymmas, och framförallt - HUR SKA JAG KLARA MIG MED 20 KG? jag får typ andnöd när jag tänker på det.

 

något mina föräldrar har lärt mig är att man alltid ska lämna rummet i ett fint skick innan man far någonstans, så idag har jag städat mitt rum. det är så rent överallt och jag undrar varför jag aldrig har haft det såhär fint medan jag bor här. nåväl. nu är jag slutkörd så jag ska göra mig iordning innan jag drar ner på stan och träffar fina caroline. det blir kanske ett glas vin innan vi säger hejdå för ett halvår.

 

tre dagar kvar nu...


Kommentarer
Postat av: Nadja

VISST! panik panik, men jag tog dubbla baggage från stockholm till mallorca MEN bara 23 kg till sthlm :( haha så det kändes ju himla värt.. inteeeeee!!!!!

2011-04-28 @ 14:36:23
URL: http://boodah.blogg.se/
Postat av: linnea

hoppas du får det bra hörru!

/ linnea

2011-04-29 @ 11:22:13
URL: http://www.ournotebook.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0