HALLÅ!

Oj vad länge sedan det var jag skrev här. Men till mitt försvar så har jag aldirg tid till att sitta vid datorn och så har jag inga roliga bilder aatt visa eftersom att min kamera är DÖD..., och så orkar jag aldrig. Men nuså!

Min syster har varit här i veckan. Det var så sjukt mysigt att ha henne här, även fast jag jobbade en hel del. Så medan jag slet i restaurangen låg hon och glassade på stranden. Men vi möttes ofta upp efter jobbet och käkade och så. I fredags var vi inne i Chania och shoppade lite och gick omkring. Hade kanske varit roligare om det inte varit så varmt och vi inte varit så bakis, men det var ändå nice!

Jag har varit ledig både igår och idag så jag börjar känna mig lite som människa igen. Igår låg jag på pooltaket hela dagen och sedan på kvällen när de andra slutat så åkte vi till Platanias och festade. Det var en rolig kväll, men alla var så trötta så vi blev inte kvar så länge.

Idag har jag baaaara softat inomhus med film och Ahlgrens bilar som Soffi tagit med. YUM! Ska fortsätta med softningen ikväll. Josefin är också ledig så vi ska ha filmkväll.

Här kommer några bilder från Josefins födelsedag!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej

Vad roligt att äntligen få läsa ett inlägg ;) Fortsätt ha det gott!

2011-07-17 @ 16:38:53
Postat av: Malin

Vaa fin du är Jullan! :) Saknar dig massor, puss och kram! <3

2011-07-18 @ 00:41:50
URL: http://mallismallan.blogg.se/
Postat av: mamsen

saknar dig! puss

2011-07-26 @ 17:34:52
Postat av: Nadja

Julia.. VAD HÄNDER??? haha jag vill se livstecken NU :) saknar dig gumman <3 hoppas du har det bra där borta. älskar dig PUSS

2011-07-31 @ 08:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0