HEJ!

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera den här bloggen, men om jag ska vara ärlig så sitter jag aldrig vid datorn här. Man har som annat för sig, eller så är man för trött, eller så tänker man "jag gör det imorgon istället" och så blir det inte av. Nåja, nu har jag då iallafall satt min nere på Frasses med två kära jobbkollegor och en cola. Har kommit på att jag är så sjukt efter med vad som händer i världen så måste nog surfa in lite på Aftonbladet känner jag.

Hur har jag det då? Jag har det inte bra, jag har det bäst! Har verligen kommit in i jobbet nu så det flyter på som det ska. Dock är jag redan less, men när man väl är igång så är det inte så farligt. Tackar dock mamma som sponsrade mig med jättefula jättesköna ecco-sandaler för annars hade mina fötter ramlat av för länge sedan.

Idag har jag jobbat frukost (06.15-12.00) och nu har jag några timmar ledigt innan det även blir jobb ikväll. Men det ska nog gå bra eftersom att jag är LEDIG imorgon!!!!! Jag och Josefin har ledigt tillsammans så då tänkte vi försöka ta tag i det här med grekiska mobilnr. Jag hade gärna velat åka någonstans, typ in till Chania, men jag vet inte om någon annan är ledig och kan skjutsa oss.

I tisdags var jag också ledig och planen var då att gå upp kl 9, käka frulle på hotellet och sedan dra iväg till en nice strand. Dock blev det inte så då vår chaufför festade lite för hårt kanske så hon kunde verlkigen inte köra dagen efter. Om jag ska vara ärlig så var alla rätt bakis när vi vaknade så vi gick och åt frukost på fiket nedanför oss för att sedan lägga oss på stranden istället. På kvällen blev det fest uppe på Plaka (Harrys) så vi körde all in igen. Det är så kul att alla är värsta taggade hela tiden! :) Men mamma, du kan vara lugn. Jag är verkligen inte värst av alla utan egentligen rätt ansvarsfull jämfört med andra.

Jg har lärt känna mina arbetskamrater mer nu och alla är huuuur sköna som helst. Det är verklgien så att man kan snacka med alla och det känns så skönt eftersom att jag fortfarande är "the new girl".

Nåja. Nu ska jag inte babbla på så mycket mer utan tänkte lägga in lite bilder istället. Min kamera funkar fortfarande inte så ni får nöja er med några otroligt dåliga mobilbilder istället. Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0